Νέοι σε Δράση!!! ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ

Δράση 1η:

Οι μαθητές του 1ου ΓΕΛ Καβάλας της Α’ τάξης ,συμμετείχαν με ενθουσιασμό σε δράση δενδροφύτευσης που έγινε στο περιαστικό δάσος Καβάλας ,που συνορεύει με τον περιαύλιο χώρο του σχολείου. Η δράση οργανώθηκε σε συνεργασία με την Διεθνή Ένωση Αστυνομικών τοπικής διοίκησης Καβάλας με εκπροσώπους την κ. Πλιόσια και τον κ. Ιωαννίδη. Στόχος ήταν η καλλιέργεια του εθελοντισμού και η ανάπτυξη της περιβαλλοντικής συνείδησης των μαθητών ,γιατί η προστασία του περιβάλλοντος είναι ΕΥΘΥΝΗ ΟΛΩΝ !!!!

Δράση 2η

Στα πλαίσια του ενεργού πολίτη οι μαθητές του 1ου ΓΕΛ Καβάλας , ενημερώθηκαν και συζήτησαν για θέματα δασοπροστασίας και πυροπροστασίας, από τον πυροσβέστη ΠΥ Λιμένος Καβάλας,ειδικό για τη δασική προστασία και τη διάσωση ,κύριο Ατζεμιδάκη ..