Όπως όλα τα τελευταία χρόνια, έτσι και φέτος, στο μάθημα της Φυσικής της Β’ Λυκείου, η συνήθης μέθοδος της ανεστραμμένης τάξης εμπλουτίστηκε με διάφορους δημιουργικούς τρόπους έκφρασης από μέρους των μαθητών. Συγκεκριμένα, κάποιοι μαθητές επέλεξαν τη δημιουργική γραφή (ποίηση), άλλοι την εικαστική απεικόνιση φυσικών οπτικών φαινομένων (ζωγραφική, φωτογραφία, γκράφιτι), ανάλογα με τα ταλέντα και τις ιδιαίτερες δυνατότητές τους. Η συγκεκριμένη φετινή ιδέα, που διεύρυνε την αφομοίωση και εμβάθυνε την αντίληψη της ύλης του μαθήματος, είχε ως έμπνευση το πρόγραμμα επιμόρφωσης Erasmus που παρακολούθησαν 3 εκπαιδευτικοί του σχολείου μας στη Φλωρεντία, με θέμα: ” Η Τέχνη ως θεραπεία: Αυτοέκφραση και ειδικές ανάγκες στην εκπαίδευση μέσω της Τέχνης “. Το αποτέλεσμα ήταν η ενεργός συμμετοχή και η άκρως δημιουργική εμπλοκή στη διδακτική διαδικασία όλων των μαθητών, ακόμα και των πιο αδύναμων/ διστακτικών ή άλλου προσανατολισμού σπουδών.