Για τέσσερις μέρες η Β Λυκείου του σχολείου μας συντονίστηκε με τον πολύβουο παλμό της πρωτεύουσας και συμμετείχε σε επισκέψεις και ξεναγήσεις σ’ ΄ένα πλούσιο εκπαιδευτικό πρόγραμμα: στον ηλιόλουστο Βράχο της Ακρόπολης, στο Εθνικό Ιστορικό Μουσείο στη Παλιά Βουλή, στην Νέα Εθνική Πινακοθήκη, στο Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος!
«Καὶ μὴν καὶ τῶν πόνων πλείστας ἀναπαύλας τῇ γνώμῃ ἐπορισάμεθα,…» ( Ὡστόσο φροντίσαμε νὰ βροῦμε καὶ πάρα πολλοὺς τρόπους νὰ ξεκουράζουμε τὸ πνεῦμα μας ἀπὸ τὸ μόχθο,…)… ἐξ οὗ και η παρακολούθηση θεατρικής παράστασης και οι βόλτες στη νυχτερινή Αθήνα.
Δραττόμεθα της ευκαιρίας για ν᾿ αναφερθούμε στη σημασία των εκπαιδευτικών- διδακτικών εκδρομών που το ειδικό βάρος της προετοιμασίας και διεξαγωγής τους ανήκει στους συμμετέχοντες εκπαιδευτικούς και όχι μόνο.
Μ᾿ άλλα λόγια, οι εκπαιδευτικές εκδρομές είναι ένα πολυεργαλείο μάθησης που συμβάλλει στην ολόπλευρη διαμόρφωση της παιδικής προσωπικότητας, αναπτύσσοντας δεξιότητες δια μέσου της εμπειρικής κατάκτησης της γνώσης και της βιωματικής αντίληψης του διδασκόμενου αντικειμένου.